måndag 3 september 2012

God morgon osv

Fy fan vad trött jag är. Är dödsförkyld, troligen en kombination av dagis- och skolstartsvirus plus några veckors stress över flytten som äntligen släppt. Har dock kursintroduktion nu på morgonen och vill inte missa. I eftermiddag har jag också skola egentligen men eftersom Oswald också är sjuk och Niklas börjar jobba halv ett kommer det bli svårt att vara med på... Nåväl.

Den här klänningen köpte jag från Modcloth precis innan jag visste jag var gravid. Hann bara använda den en gång, kvällen innan jag fick veta, sen var jag för tjock. Slagen är lite skumma, vet inte riktigt om jag gillar det eller ej. Måste klippa mig igen snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!