lördag 15 september 2012

Instagram september, del 1

Lite Instagrambilder på det då? Ja! Vi kör stora bilder all the way den här gången.

Eftersom livet är lite utav en hora blev jag så klart jävligt sjuk så snart terminen börjat och Oswald börjat skolas in på dagis.

Fin promenad genom Trädgårdsföreningen på väg till föreläsning en morgon.


Nya favoritleken. Jag orkar fortfarande inte barnsäkra skåpen, måste ta tag i det...

Ny fin tröja.


Bussen jag glömde min öl på.

Nya koftan, FAN-FUCKING-TASTIC. Den är från H&M om ni är avundsjuka och vill köpa en likadan.

Oswald har börjat sova med ändan i vädret.

Fin i sin nya mössa.

Plugg plugg plugg

Mitt bästa smycke, köpt på Modcloth för nåt år sen. Enda jag använder typ, hålen i öronen har växt igen eftersom jag inte kunnat ha örhängen på länge eftersom Oswald antingen ryckt i dem eller skadat sig på dem, även när jag haft studs...

Oswald gör mig alltid sällskap på toan på mornarna. Här i full färd med att hälla ut alla mina tamponger på golvet.

En kväll vägrade han sova. Eller ja, det är ju så de flesta kvällarna om jag ska vara helt ärlig.

Dagen därpå var jag inte helt nöjd.

Mer plugg.

Oswalds första dagisräkning. Överkomligt.

JÄVLAR I MIN LÅDA vad jag ska ut och övningsköra traktor nu ni!!!

Stjärten igen.

Veckans sista plugg!!! Bestämde mig för att fira med att kolla på Notting Hill på kvällen.

När filmen började utbrast Niklas "Jag trodde du menade Fyra bröllop och en begravning!!!". Sjukt besviken surade han lite lagom resten av filmen och kom ibland med små sura kommentarer om hur mycket bättre Fyra bröllop osv är. Den hade till och med bättre betyg på IMDB kollade han upp (7, jämfört med 6,9 som Notting Hill hade). Oswald ville mest äta upp kakorna som ni ser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!