onsdag 12 september 2012

Jag är oförbätterlig

I går var Tove här och fikade. Duktig som jag är hade jag bakat havrekakor med choklad i som var dödsgoda och kan ha varit en bidragande orsak till att Oswald var så pigg igårkväll. Ja jag ger mitt barn socker, anmäl mig till socialen.

I alla fall. I går sa jag till Tove att nu ger jag mig själv köpstopp när det kommer till Oswalds kläder, han har så himla mycket att han klarar sig. När hon gått hem upptäckte jag att Lindex släppt en ny muminkollektion, som naturligtvis är alldeles... Alldeles underbar. SKIT!






Dessa skulle gärna få leta sig in i Oswalds garderob. Pyjamasar har han bara tre som passar, varav en öppnar sig när han sätter sig för att den är så tajt, så det kan jag kanske kanske tillåta mig. Kanske måste jag köpa den gula tröjan också, han kommer ju behöva större storlekar så småningom... Mvh Hopplös

4 kommentarer:

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!