tisdag 25 september 2012

Jävla Peter

Det här är ett inlägg som Niklas har beställt. Det handlar om hans kompis Peter.

De hade bestämt att de skulle åka till Media Markt idag och köpa den nya World of Warcraft-expansionen. Igår smsade Niklas till Peter angående detta, varpå Peter svarade att han nog skulle vänta lite med att skaffa den. Nu är Niklas arg.

"Tack som fan skrev jag tillbaka, bra att du sa till så jag kunde förhandsbeställa så jag får den på premiärdagen!" sa Niklas. "JÄVLA PETER!"

"Ja fy vad dålig stil", sa jag, lite sådär oförstående.

"JA!" sa Niklas. "DET KAN DU BLOGGA OM!"

Och således: bloggat om World of Warcraft för första gången.

2 kommentarer:

  1. Å, detta underbara spel... Kim sitter och spelar expansionen i denna stund. Jag säger bara suck.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fattar ej grejen men nåt ska de väl få roa sig med, de små liven!

      Radera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!