söndag 16 september 2012

Kan själv

Fan vad stor Oswald har blivit. Har börjat på dagis och kan gå. Självständig har han blivit också, igår var vi i Vasaparken och lekte i lekparken där och Oswald tultade runt och undersökte lite som han hade lust, medan jag gick något steg bakom och övervakade det hela. Så himla stolt man känner sig som förälder när ens unge kan själv. Och som hjärtat smälter när han, ibland tittar upp för att kolla så man är med, ler och sticker sin knubbiga kladdiga hand i min. Fast han kan själv.


2 kommentarer:

  1. Nu är jag väldigt bakis och därmed lättrörd men det här var det finaste jag läst/sett på en månad typ. Småtjuter :(
    SÅ GULLIGT.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww! Jag småtjuter lite när jag tänker påt också faktiskt.

      Radera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!