lördag 15 september 2012

Lite tips sådär

Sen skulle jag även vilja tipsa er om min nya kompis Tove! Lite sådär allmänt tipsa om en person liksom. Nä men jag menar mera, ni borde gå in och kolla på hennes blogg, till exempel. Hon har nyss tagit upp bloggandet igen och bloggar om lite loppis, fina hus, porslin och sånt där. Fint värre!  Fint hemma har hon också, när jag var och hälsade på hos henne för några veckor sedan gick jag mest runt och dog av avundsjuka för att hon har så fina grejer. Lite smakprov på bilder från hennes blogg som jag skamlöst lånat:






När jag ändå tipsar om sådant som är Tove-relaterat vill jag även tipsa om hennes lilla webbutik, eller vad man ska kalla det. Via Society6 kan man köpa prints och grejer på tjusiga mönster och bilder hon gjort. Det tycker jag ni ska ta och göra.

   

  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!