tisdag 18 september 2012

Maddis katt på tröjan och linslusen Oswald i faggorna

I morse bestämde jag mig för att jag skulle börja använda systemkameran igen, jag fick ju låna en av en kompis så jag skulle lära mig fota men så fick jag iPhonen och den föll i glömska lite. Försökte ta kort på Oswald när han åt frukost men det var lättare sagt än gjort som man säger. Lägg märke till vår trasiga spis...



Sen tyckte jag att Niklas skulle ta kort på  mig i min nya, fina kattblus. Då kom dock herr Granath och skulle vara med igen. Niklas döpte vår photoshoot till "Son katt och hund" eftersom Oswald har hundar och jag katter på tröjan...


Fint att vi har ungefär lika skeva tänder båda två...

Sen ville jag ha en närbild på mönstret, katten ser ut som Maddis katt Fox! Skärpan hamnade lite snett och Oswald ville vara med även här, men äh ni fattar grejen! Blusen kommer från Modcloth.com.

4 kommentarer:

  1. Gulligaste bilden när ni båda tittar in i kameran! Och era tänder är fina, så det så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man ser att vi är släkt i alla fall! Tack tack :')

      Radera
  2. Oj, fin tröja! Maddis approves!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack, tyckte det var en perfekt Maddisfärg också när jag packade upp den. Ganska billig var den också, tips tips.

      Radera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!