lördag 15 september 2012

Metabloggning

När jag har lite egen tid kan man ju tänka sig att jag ska spendera den på något konstruktivt eller ta en liten tupplur kanske, men nej vet ni vad jag gjort med jämna mellanrum på senaste tiden? Jag har sorterat blogginlägg då jag stört mig ett tag på att jag har för mycket etiketter... Så jag har märkt om alla inlägg som haft en etikett jag velat få bort, eftersom jag inte hittar något sätt att ta bort etiketter på smidigare. Det har varit rätt jobbigt och jag är inte klar ännu. De etiketter som ska finnas kvar är följande:

Bebisrelaterat - här finner ni allt jag skrivit om graviditet och Oswalds första levnadsår.
Blogg och bloggtips - om bloggen, bloggande, konstiga grejer i statistiken samt andras bloggar.
Boende och inredning - flytt, var man bor, grejer man har hemma.
Dumma grejer jag gör - just det, puckade grejer jag gör och säger och lite roliga episoder eftersom folk brukar gilla min misär.
Fanny - allt jag skrivit om en av mina bästa vänner, Fantastiska Fanny.
Foto - bilder som jag har tagit som aspirerar på att vara något mer än suddiga mobilkamerabilder samt fina bilder jag hittat nån annanstans.
Funderingar - saker jag tänker på.
Fy fan vad jag hatar... - saker som gör mig arg/irriterad.
Gnäll - sådant som gör mig gnällig snarare än arg. Random självömkan.
Gulliga djur - just det.
Instagram
Katten - allt jag skrivit om min knäppa katt Katten Kirk och alla hans konstiga påhitt.
Mammigheter - om föräldraskap.
Mat - även godis, kakor och sånt p.g.a. *lever i en lögn*
Min familj - om lillafamiljen (Niklas och Oswald) samt storafamiljen (föräldrar och syskon).
Mina tappra odlings/krukväxtsförsök
Mitt liv som äcklig student - allt jag skrivit om plugg, Universitetet samt hur mycket jag hatar studenter.
Mjusik - sånt som har med musik att göra. Mest Spotifylänkar.
Niklas coachar - allt jag skriver om Niklas, hans påhitt och ibland lite förvrängda (men ack så fantastiska) syn på sin omvärld.
Om mig
Oswald - här är allt om Oswald från och med att han slutat vara bebis.
Tips - en kategori jag ville ta bort men kom inte på var jag skulle lägga inläggen istället.
Ytligheter - kläder, skor, smink etc etc och en massa suddiga outfitbilder som jag blev deprimerad av att se då jag lämnade massor av kläderna till Myrorna förra gången vi flyttade och nu saaaaknar jag dem.

Nu när jag har spanat igenom bloggen lite har jag blivit påmind om skojiga inlägg jag glömt. T.ex. Topp 5 bästa bilderna på mig på Facebook. Och ett inlägg med länkar till andra inlägg. Jag rekommenderar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!