torsdag 27 september 2012

Stingslig_pandakille_84

Jag "gillar" the typical popare på Facebook. Mycket skojigt. Det är mest skämt om Kent och Broder Daniel och sånt där som man kan relatera till om man gillar pop. En av mina favoriter är "Va, har du legat med Kristian Anttila? Jag med!". I alla fall. Häromdagen lades bilden nedan upp (hehe nedan upp) på sidan och jag kände mig tvungen att dela den. Och tagga Niklas, så klart.


Niklas har nämligen ingen vinylspelare längre, eftersom den var trasig slängde han den på tippen när vi flyttade ihop. Några timmar (!) efter att jag taggat honom kom han infarande i köket, illröd i ansiktet och med ryckig kroppsföring.

"VAFAAN ÄR DET HÄR DÅ VA?! Jag ska göra en åt dig, vad ska det stå på den då? TESERVIS, INGA VÄNNER kanske?!!!!!" varpå han återgick till att sitta och kolla på youtubevideos med spelrecensioner, eller nåt.

Det var visst lite känsligt. Jag tror jag blev ägd.

6 kommentarer:

  1. Sitter på bussen & läser detta, får kväva skrattet. Ni är så himla roliga, haha! Kan komma & fika med dig så kan du hälsa Niklas att du visst har vänner ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa det får du göra! En vacker dag ska jag åka till Malmö och hälsa på min syrra, då kan vi fika!

      Radera
    2. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! det ska du!!

      Radera
    3. Det vill jag! Jag måste bara ha lite mer pengar, har körlektion och ska till London den här månaden plus att jag fått lov att köpa en massa varma kläder åt Oswald när det blivit kallare. Och sen blir det snart jul. Men jag vill himla gärna komma ner till Malmö snart!

      Radera
  2. Ulrika Reinholdsson27 september 2012 12:25

    Kajsa och jag skriker av skratt samtidigt som vi ju tycker ni är så himla gulliga! Som Kajsa sa: Awww, sådana bråk skulle alla ha!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!