onsdag 19 september 2012

Uppdatering från en fittig feminist

Sitter här och slöpluggar, lyssnar på Belle and Sebastian och vårdar mitt yttre medelst ansiktsmask samtidigt, kan dock inte riktigt koncentrera mig på plugg p.g.a. peppad! Ska snart till Linköping på ett gäng troligen mördande tråkiga föreläsningar, men efter det ska jag på teater! Jag ska nämligen gå på SCUM-manifestet på Sagateatern med min kompis Lina. Det kommer bli fett.

Andra schyssta grejer med idag är t.ex. att när jag kom hem efter att ha lämnat Oswald på dagis doftade hela lägenheten fortfarande nybakade bullar efter gårdagens bullbaksbonanza samt att jag fortfarande är hög på telefonsamtalet jag hade med världens bästa Kajsa igårkväll.

För övrigt, hur gör typ Elsa Billgren och Sandra Beijer när de tar kort på sig själva och blinkar med ett öga så där lite pillemariskt? Jag såg mer eller mindre efterbliven ut på varje bild, tog således den värsta, eftersom det blir lite roligare så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!