måndag 24 september 2012

Ve! Ve! Ack.

Som ni kanske minns hatar jag Den unge Werthers lidanden. Jag hyser just nu lite liknande känslor inför kursen jag läser just nu p.g.a. tråkigt. Ungefär som att läsa Den unge Werthers lidanden. Det är så tråkigt att jag till och med bildgooglar Den unge Werthers lidanden hellre än pluggar. Gillar att se att vissa lider mer än jag antar jag. Dock: en hemsk upptäckt.

Där satt jag i godan ro och bildgooglade.




Fick upp den här sortens bilder och satt och kokade lite lagom av irritation. Men så! CHOCK! Panik! Vad har jag gjort? Har jag redan nu misslyckats med mitt föräldraskap så kapitalt?






För vad hittade jag inte bland mina vidriga Wertherbilder, om inte min egen förstfödde son? Ack! Ve! Ack!

Ve!

Är detta ett varsel inför framtiden? Kommer min son bära blå jackett och gula byxor, skriva gnälliga brev med gåspenna och kasta sig mot sina love interests fötter? Har jag närt en blivande sturm und drang-romantiker vid min barm?






Skit också.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Visst, för andra kanske! Jag skrattar måttligt.............. :P

      Radera
  2. Hahahaha! Men hallå, det här går inte!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt min åsikt. Så här kan vi inte ha det.

      Radera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!