söndag 7 oktober 2012

Bekväm i sitt skinn

I går när jag träffade Niclas och Tove pratade vi bland annat om nakenhet. Dels i badhuset men även typ hemma. Själv är jag galet obekväm med att vara naken medan andra glatt står och diskuterar med sin kombo i sin födelsedagskostym, man är ju olika. Jag tyckte det var lite underligt, men sen kom jag på en sak. Jag kanske inte så ofta är precis spritt naken men frågan är om det inte är att föredra framför mina, ibland lite udda, hemmakreationer. Just nu till exempel sitter jag och bloggar iförd mammatajts som man kan dra upp till armhålorna (ibland stoppar jag in dem i behån för att de ska stanna uppe ordentligt) och behå som jag matchar med rödorangea strumpor. Naken kanske är snyggare i alla fall? Får fråga Niklas vad han tycker när han vaknar.

TADAAAAAA!

6 kommentarer:

  1. Haha du har helt rätt ide tycker jag! Jag har också höga leggings, men ingen bh men en ett löst linne. Inga strumpor för då får jag ingen kontakt med naturen (fanergolvet).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bekvääääääääääääämt!

      Radera
  2. Haha, så skön du är! Älskar när folk bjuder på sig själva så här! Folk är alldeles för allvarliga med sina kläder! Du kanske ska köra en dagens outfit med det här temat? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kanske jag skulle göra! Dagens sunkoutfit liksom.

      Radera
  3. Haha, fint! Jag har alltid haft på mig fulaste hemmakläderna – missmatchat, trasigt och uttöjt. Det gick så långt att min syster köpte en tvådelad röd velourdress till mig i julklapp, med ett julrim som handlade om att jag har så fula hemmakläder, haha... Ganska dissigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Vilken diss. Jag tänker mig en velourdress i stil med den Kissie hade för nåt år sen http://cdn.publishme.se/cdn/5-2/1309903/images/2009/kissie_49713397.jpg

      Radera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!