måndag 1 oktober 2012

Doktorinnan

Idag var jag och blev bjuden på lunch av Ulrika! Det var dögott och dötrevligt, vi diskuterade porslin (jag har inte bara kompisar, jag har kompisar som också gillar teserviser!) och barnafödande och sånt där. Jag fick även en supersnygg SCUM-tygpåse som jag sedan invigde när jag tog Oswald med mig till biblioteket.

I alla fall! Ulrika hade försökt skicka min påse med post men eftersom Eniro tror att jag bor kvar där jag bodde innan jag flyttade förra gången så hamnade det på villovägar och kom till slut tillbaka till Ulrika. Jag måste dock visa hur det var adresserat, som ni ser är Ulrika ett stort fan av Niklas påhitt.


1 kommentar:

  1. Alltså, Ulrika, vilken inspirationskälla hon är! Så himla stark och tuff och smart och energisk.

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!