tisdag 16 oktober 2012

Ett under av effektivitet (och prokrastinering)

Hej bloggen!

Idag har jag pluggdag inför min examination i morgon. Detta har jag hittills gjort istället för att plugga:


  • ramat in två affischer
  • hängt upp tre tavlor och en spegel
  • flyttat ett skåp från ett ställe till ett annat
  • flyttat tillbaka sagda skåp igen
  • ordnat min mormors dalahästsamling till ett fint stilleben (tre gånger)
  • barnsäkrat kastrullskåpet (det trodde ni aldrig jag skulle få gjort va?)
  • dammsugit halva lägenheten
  • tejpat fast sladdar
  • spikat fast sladdar
  • lagat lunch
  • ätit lunch
  • diskat
  • plockat undan grejer som låg där de inte skulle
  • flyttat en matta
  • vattnat pelargonerna
  • satt ljus i en ljusstake (funderar även på att elda dem lite för det är så fult med nya ljus som inte brunnit något)

samt nu även bloggat. Tänk vad himla produktiv man kan vara ibland. När man egentligen borde göra något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!