tisdag 23 oktober 2012

Gäss och karatesparkar

Hej bloggen. Det har blivit dåligt med blogg de senaste dagarna. Jag har varit i London som ni vet och det var fint tackar som frågar. Ska blogga om'et så snart jag orkar. Det gör jag dock inte just nu då min utbildning äntligen har dragit i gång på riktigt och jag numera ska ägna dagarna åt att febrilt försöka memorera stadier i spädbarns oralmotoriska utveckling med mera. Dessutom har Oswalds fina sovvanor redan åkt på ett bakslag i och med tandbrytning så sen jag kom hem har jag sovit minst sagt halvdant p.g.a. karatefötter i tuttar och ansikte mellan 01 och 06.

Men det blir nog bra det hära.

En gås jag träffade i St James Park.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!