tisdag 9 oktober 2012

God morgon igen och igen

Godmorgon bloggnerdz. Förhoppningsvis ligger jag och sover när ni läser detta, det här är nämligen ett tidsinställt inlägg eftersom jag tycker jag har bloggat för mycket idag (8/10) redan. Jag hoppas på att jag har sovmorgon nu eftersom jag kände mig lite småsjuk när jag skrev detta. I alla fall. Jo jag har tänkt fråga er skitlänge, får ni mail eller nåt när jag svarar på era kommentarer? Händer inte så himla ofta att jag får svar på mina svar nämligen. Antagligen för att jag svarar tråkiga saker, men jag tänkte bara kolla för säkerhetsskull!

6 kommentarer:

  1. Nej jag får inget mail i alla fall.. Har iofs inte mitt bloggerkonto kopplat till min vanliga mail men när jag kollat bloggermailen är där inga mail iaf. Brukar gå tillbaka & kolla om du svarat. Får du? Jag har ju också svara-funktionen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä jag har inte heller fått något. Så skumt, trodde lite att det var det som var poängen med svara-funktionen, att man skulle få veta om ens kommentar fått svar! Nåja.

      Radera
  2. Nope, inga svar! Men jag kommenterar nog som anonym, knäpp som jag är :)

    Sara H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Knäppt, trodde som sagt att det var det som var grejen med svara-funktionen. Men då får ni komma ihåg att gå in och kolla om ni fått svar helt enkelt :)

      Radera
  3. Ulrika Reinholdsson9 oktober 2012 10:10

    Näpp! Det har aldrig hänt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så dumt! Det är ju inte alltid man tänker på att gå in och kolla om ens kommentar blivit besvarad liksom...

      Radera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!