måndag 8 oktober 2012

Instagram september, del 2

Glömde visst lägga upp resten av septembers Instagrambilder.

Oswald och jag var i Vasaparken.

Badongen.

Mosongen.

Bra dag för kvällspressen, Kalle Moraeus pratar med sina döda katter och EU hotar snuset.

Om Oswald blir tjockare kommer hans ögon försvinna in i huvet.

Strike a pose, upp mä ögonbryna och så ett litet smirk på det.

Finaste salt- och pepparkaren!!!

Fina Lina.


Nom, osv.

Grupparbete, produktivt. Mia sänkte limstiftet med sin sista gummisnodd, impressive.

Jag var hungrig.

Sen åt jag upp maten på tre sekunder ca.

Finbesök!

Vi kollade på Fyra bröllop och en begravning på Niklas begäran. Jag föredrar nog Notting Hill ändå.

Kastruller hos farmor.

Natti natti-appen.

Jean Jacques Rousseau i pedagogikhyllan. Hoppas inte de blivande pedagogerna tar till sig av hans kvinnosyn.

Oswalds första teckning!!!

Oswalds pyttelilla durkslag.

Oswald höll sig i min behå när han sov.

Höstigt samt popigt.

Fäjnt, som vi säger i Östergötland.

Mindre fäjnt, som vi också säger i Östergötland.

Mer fäjnt osv!!! Perfekta ögonbryn om jag får säga det själv.

Oswald på tåget. Lägg märke till flodhästtröjan.

Plask plask på landet.

Galaklädd för sängen.

Strike a sovpose.

Leka lite bara.

Gulliga gulliga Molly!

Gick till Erikshjälpen och trodde det skulle vara pyttelite folk pga det dåliga vädret. Jag hade fel.

1 kommentar:

  1. Vilken underbar frack(?)-pyjamas Oswald har! Klart en ska vara finklädd i sängen!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!