torsdag 25 oktober 2012

Överraskningsdejt

Hej. Fan vad hemskt det var att lämna på dagis imorse. Oswald har två tänder som kommer fram och blev väckt redan vid sex och var så himla ledsen. Han var fortfarande ledsen när jag lämnade så jag gick med världens klump i magen till bussen. Nu ringde jag dagis och han satt och halvsov i en av lärarnas knä så det verkar som att det löste sig. Känns dock inte bra ändå.

I kalendern står det "Överraskningsdejt" efter skolan och jag har fått instruktioner om att packa badkläder, tandborste och finskor samt ta på mig finkläder men bekväma skor. Har INGEN aning om vad vi ska hitta på. Alls!

Ser fram emot det skitmycket men är lite oroad över hur det ska gå för barnvaktaren med tandagnisslanoswald. Hoppas hoppas det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!