fredag 5 oktober 2012

Slutammat...?...!!!!

Okej vi börjar med de bra grejerna:

I natt och natten till igår har jag inte ammat en endaste sekund! FYRVERKERIER! FANFARER! Kanske är det på gång nu, att jag äntligen slutar amma. Har gjort några halvhjärtade försök tidigare men prioriterat att få sova. Eftersom jag sov borta natten mellan tisdag och onsdag tänkte jag att nu har han ju fått sova en natt utan, lika bra att fortsätta. Och så har det funkat! I natt har han inte vaknat en enda gång vad jag märkt i alla fall, kan ha missat pga sov som en sten som någon drogat eftersom han vaknade desto fler gånger natten till igår. Men FAAN VAD SKÖNT! Tänk om det äntligen är klart med det här jävla ammandet!

Det dåliga då? Jo jag har skitmycket att göra till skolan just nu känns det som, eller det är inte så mycket egentligen men det kommer nog sno det mesta av min bloggtid. Bah så ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!