tisdag 20 november 2012

Frågelista

Vilken dag är det idag?
Tisdag

Om du var en emoji, vilken skulle du vara då?
😬

Vad ska du göra ikväll?
Sova, snart.

Visa en bild du inte minns har tagits:

Från när jag var gravid och trots det smalare än jag är nu. Håhåjaja. Hårfärgen är ju för övrigt sjukt inne nu, det där med att ha så mycket utväxt att det blir ickeutväxten som är det avvikande. Jag är en sån TRENDSETTER VA.

Vem saknar du?
Kajsa och Fanny :'( Och buskatten på bilden som somnade in för alltid för några veckor sedan :'(


Vad är du bra på?
Att skriva.

Vad vill du ha?
Jag har ju just lagt upp en önskelista hallå! Men tja. Böcker av Liv Strömqvist eller Nanna Johansson kanske. Eller en schysst anatomi-atlas.

Vad tycker du är roligt?
Tankesmedjan, iaf oftast. Tycker Emma Knyckare är rätt jobbig och inte så skojig. Men dessa två klipp, eller detta.

Vad är du dålig på?
Vara tyst.

Vad tänker du baka i veckan?
Inget alls hade jag tänkt. Men jag har gått runt med två kuvert saffran i jackfickan sen igår, så snart blir det kanske lussebullar.

Vem är du kär i just nu?
Niklas och Oswald.

Nästa köp?
Julklappar kanske. Jag vill teckna en prenumeration på Galago för de har ett så bra erbjudande där man får böcker och Månadens Moderat-kalender, men vi får se om det finns några pengar kvar när julklapparna är införskaffade.

Vad grät du senast åt?
När lilla nalle gråter för att stora nalle kommit bort i "Vem?" :'(

2 kommentarer:

  1. http://www.bartleby.com/107/ Gray´s anatomy online.
    Tyvärr är det ju inte senaste upplagan :)
    /Peter

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!