måndag 12 november 2012

Min humor kan endast jämföras med Hitlers ondska

Minns ni mitt pandaskämt? Jag påminde Niklas om det tidigare idag varpå han blev sur på mig igen och sa "JAMEN alla tyckte ju ändå att mitt skämt var roligare!". "Förvisso", sa jag (nä jag sa inte förvisso jag har alltid gjort mig bättre i skrift än i tal), "men utan mitt skämt hade du ju aldrig svarat och då hade ingen tyckt att du var rolig! Det var jag som genererade ditt skämt!". Som vanligt fick jag ju dock svar på tal innan jag ens hunnit vara självgod över hur jag på ett typiskt Niklassätt snott åt mig äran för hans skämt.

"Amen Hitler då, andra världskriget genererade massor av medicinska och tekniska framsteg, var det värt det?!"

Ja. Vad svarar man på sånt liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!