söndag 18 november 2012

Önskelista

Ja nu är det ju snart jul och jag ÄLSKAR ju att skriva önskelistor. Så det har jag gjort. mest för att det är kul. Överst på min önskelista står en Fjällräven no. 21-ryggsäck men den är så förbannat dyr (men perfekt! Den har termosficka så termosen står upp och inte kan läcka, dataficka och man får plats med hur mycket som helst och trots detta är den snygg!) så den är liksom på min om jag en vacker dag blir rik ska jag köpa denna-lista snarare. Detta önskar jag mig istället:


  • Strumpbyxor (i strl L)
  • Prickiga dr Denim Plenty från Rutbutiken (t.ex.) i strl XL
  •  

  • Mörkblå och eller svarta Dr Denim Solitaire från Rutbutiken, också i strl XL
  • Presentkort på typ Twilfit så jag kan köpa nya underkläder eftersom jag endast äger amningsbehåar som är en strl för stora och trosor som resårbandet börjar lossna i. Jag vill köpa tanttrosor.
Men egentligen är jag så jävla pank att det är väl pengar jag borde önska mig egentligen. Men nu är det finönskelista som gäller så skitsamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!