fredag 9 november 2012

Tjockus bajsus

Hej bloggen. Det har blivit lite dåligt med blogg på senaste och sämre kommer det bli för jag har tenta nästa vecka och skitskitskitmycket att plugga på tills dess. Just nu ser det ut som på bilden nedan i vårt kök, dvs en jävla massa post its överallt. Det är lappar med latinska namn på delar av tal- och andningsapparaten samt hjärnan jag behöver kunna till på fredag.

Börjar få ont om skåp och har således börjat röra mig ut mot hallen. I badrummet tänkte jag sätta en hjärnkarta för där sitter man ju lite längre och för att kunna kolla ordentligt på hjärnan kan man ju behöva lite extra tid.

Det smög sig för övrigt in en latinsk benämning som jag inte skrivit upp på lapp också upptäckte jag när jag kom hem. Se nedan. Som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!