måndag 13 maj 2013

Hej kidz!

Hej hörni!

Det har kliat i skrivfingrarna på senaste tiden men jag har inte lyckats komma på vad jag ska göra med kliet. Jag vill blogga igen men jag skulle också vilja försöka mig på lite kreativt skrivande, något jag inte haft för mig på två år ungefär. Men skitsamma det var inte det jag skulle skriva.

Kliet har resulterat i ett litet skriv i alla fall! Min vän Linus har tillsammans med två klasskamrater startat ett projekt som handlar om vegetarianism. De har bland annat skapat en blogg och letar efter folk som vill gästblogga! Man får skriva lite hur man vill om lite vad som helst, bara det handlar om vegetarianism. Jag har skrivit ett litet harmlöst inlägg som ni kan läsa här. Förhoppningsvis ska jag skriva något mer, jag är inne på att skriva om dels vegetarianism och miljö och om hur det funkar att vara en vegetarianfamilj med barn.

Om ni själva är sugna på att skriva lite så finner ni information om detta här.

Kör bah kör!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!