söndag 2 oktober 2011

Namn: Julia.
Smeknamn: Oftast inte.
Ålder: 22 år
Bor: i Norrköping, vid Skvallertorget ungefär.
Sjärntecken: Vädur
Äter helst: Hummus, chips och moccarutor. Kanske inte samtidigt dock.
Favoritfärg: Gult tror jag.
Bästis: Mina två bästa vänner är Kajsa och Fanny. Dem lärde jag känna i gymnasiet.
Bästa ämne i skolan: språk. Så blev man ju svensk- och engelsklärare också.
Bästa film: svårt. Jag ser så lite på film. en jag gillar riktigt mycket är ”The Departed”. Se den!
Film jag aldrig vill se igen: jag vet att jag har en ”världens sämsta film”, men jag kan verkligen inte komma på just nu vad den heter. Åh, vad dumt. Alltså det är en film som jag brukar ljuga om att jag inte sett för att jag vill att den ska vara bra men jag kan verkligen inte tycka att den är det. Så då säger jag att jag inte sett den om någon frågar. SÅ dålig är den.
Fritidsintressen: springa, läsa, laga mat, pussa bebis och gosa med vovven. Och blogga förstås.
Vill jag bli: fast anställd på skolan där jag jobbat. Är utbildad lärare och tokigt nöjd med mitt yrkesval.
Drömresmål: nåt varmt fint kravlöst ställe. Eller New York. Och Paris åker jag hemskt gärna tillbaka till.
Detta visste ni inte om mig: jag är extremt fyrkantig och hatar förändring.
Är jag hemligt kär i: Leonardo di Caprio. Men det är kanske inte så jättehemligt…
Blir jag lycklig av: min familj. Både den stora och den lilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!