lördag 12 november 2011

Favorit…
plagg:
Mina två randiga tröjor. Eftersom Niklas har fört in vanan att tvätta varje vecka (istället för en gång i månaden som jag gjorde förr) i mitt liv så kan jag ha dem på mig nästan jämt. Det är hål i dem och de är noppriga i armhålorna men det gör inget.
låt:
fik: Gud så svårt. Berget i Linköping på sommaren får jag nog säga.
klubb: Sånt där håller jag ju inte på med så mycket nuförtin, men jag brukade nästan jämt gå på Klubb Republik och kolla på band på Hugos här i Norrköping.

Artist/band: Beirut och Johnny Flynn. Och Håkan Hellström.
man: Pappa och Niklas.

kvinna: Mamma.

djur: Katten Kirk.
inredning: Konstiga blandningar, fina färger och böcker överallt.
Jag hatar: Att jag är så feg.
Jag älskar: Oswald mest av allt. Han är ju så gullig.
Jag kan dö för: Min familj, både lillfamiljen och storfamiljen förstås.
Jag trodde aldrig: Att jag skulle ha ett barn vid 22 års ålder.
Jag vill tro:
Jag hoppas:
Svart/vitt
Fest/Hemmakväll
Fisk/kött
Bohemiskt/ljust o fräscht
alkohol/alkoholfritt
kladdkaka/morotskaka
chips/godis

Bästa…
ligget:

festivalen:
bilden:

tidningsomslaget:

skivan:
lägenheten:
julen:
sommaren:

hösten:
resan:
När jag var 16 ville jag:
När jag var 20 hade jag precis:

När jag var 10 fick jag:

När jag var 25 åkte jag:
När jag var 30 ville jag:
Jag kommer aldrig:
Jag kommer alltid:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!