måndag 4 juni 2012

Annat som hänt i min telefon på senaste tiden:

Här kommer diverse print screenar också. Så ni inte missar något liksom *självupptagen*.

Jag ville lägga "gotdans" i Wordfeud. Det fick man inte.


Jag vann över Niklas för första gången. Sen ville han inte spela mer.


Blondinbellas bok låg etta på Akademibokhandelns topplista. Varför en bok som hette "Isabellas hemligheter" låg på topplistan över populärvetenskap var för mig en gåta.

Såhär brukar jag motionera. Jag vill inte säga springa för det vore lite utav en lögn.

2 kommentarer:

  1. Varför skriver du så sällan nu för tiden? Saknar att läsa din blogg och fnissa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaadu, tror det har att göra med att jag instagrammar och twittrar endel istället. Det får lov att bli ändring känner jag.

      Radera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!