måndag 4 juni 2012

Hur jävla svårt kan det vara liksom

"Lycka till nu då och ring om du undrar nåt!" sa Niklas när han skulle gå till jobbet nyss. "Lycka till med vad?" undrade jag. "Amen det är ju din första föräldralediga dag!" sa Niklas (sedan Niklas började vara föräldraledig alltså, det stämmer dock inte riktigt för jag har varit hemma tidigare också men det är den första måndagen eller nåt antar jag).

"Du", sa jag lite överlägset. "Det ska nog inte bli några som helst problem!" Hellooo liksom.

I samma sekund som Niklas stängde dörren ungefär så fick Oswald sprutdiarré typ.

Kan inte bestämma mig för vilket ordspråk som passar bäst på det här tillfället, "högmod går före fall" eller "endel straffar Gud genast"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!