måndag 9 april 2012

The boy who had no självbevarelsedrift (and lived)

Alltså, jag är den första att tycka det var hemskt hemskt tråkigt att Oswald trillade och råka skrubba pannan mot ett armstöd när vi var hos mina föräldrar i helgen. Det var synd att det blev ett litet skrapsår och tur att han inte fick särskilt ont och var glad och nöjd igen fem minuter senare när jag tröstat honom lite.

Så...

Gör det mig till en dålig mamma att jag hoppas lite på att hans lilla lilla sår, som med lite god vilja kan uppfattas som blixtformat, ska bli ett litet ärr?

Oswald nu.

Oswald om drygt tio år.

2 kommentarer:

  1. HAHAH! väntar fortfarande på mitt brev om att jag är antagen till hogwarts, lär väl få vänta hela livet. /sugerattvaramugglare

    SvaraRadera
  2. Älskar din blogg! Är ett hängivet fan. ;) / Kram Sara från IES

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!