tisdag 8 maj 2012

Nu bloggar jag

Jag har blivit ombedd av min syster att blogga nån gång. Vad jag ska blogga om vet jag inte riktigt men då jag vet att min syster kan bli obehaglig i argt tillstånd kände jag att det var bäst att lyda. Vad har jag haft för mig sen sist? Ingen aning. Jag har mest pluggat. Fyllt år och fått ca finaste tekannan och ett presentkort på "gå till tandläkaren och laga vartenda hål du har och kanske dra ut en tand också när du ändå är i farten? Kör bah kör det är gratis!". Sen har jag i vanlig ordning funderat på min framtid (jag gör det ganska ofta). Och så har jag suttit på balkongen i varmt väder och läst om språksociologi och druckit iste.

Nu orkar jag inte skriva mer, här får ni en bild på mina perfekta scones jag bakade förut och en bild på Oswald när han åker bil iklädd solhatt.



2 kommentarer:

  1. Fin Oswald och fina scones! :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha han ser så pillemarisk ut!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!