måndag 28 maj 2012

Så kallad bildbomb.

Alltså jag är så jävla dålig på att få flow i det häringa bloggandet. Hur ska jag någonsin kunna bli bloggkändis om det ska fortsätta såhär? Det känns helt omlöjligt vilket det let's face it antagligen också är. Jag vill ju bara bli rik utan att göra så mycket. Dock kan man inte ens bli bloggkändis om man glömmer bort att blogga då och då. Jaja skitsamma. Jag har varit på landet i helgen och utgår ifrån att ni vill se 3657 bilder på Oswald när han är utomhus. Varsågoda.

Här är Oswald när han klättrar på mig. Det är hans favoritsysselsättning och minen är hans sjukt koncentrerade klättermin. Den visar även att det finns en viss risk att han tänker bita en.

Oswald somnade i knät på morbror med sin beloved vällingflaska i famnen.

Katter, det är skoj det. Jag fick dock sära på dem ett antal gånger då Oswald tyckte det var en bra idé att dra Busan i pälsen.

Vi var även i Linköping. Där tallade Oswald Kajsa på bröna. Vet ej i vilken ålder man bör försöka lära barn att sådant inte är tillåtet.

Ifall ni undrade är det sjukt kul att gunga. Oswald rekommenderar detta.


Mera katt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!