onsdag 11 juli 2012

Att göra ingenting är överskattat

Idag har jag gjort skitmycket grejer. Eller ni vet, jag har gått på stan, jag har umgåtts med min familj som varit på besök samt jag har hängt med Kajsa, Jonas och Johan när de tagit paus i sitt målande. Detta är helt sjukt då jag på senaste tiden har gjort ca ingenting varje dag sedan skolan slutade. Cirka alltså.

Min slutsats: att göra ingenting suger. Det är skittrist och man förlorar livslusten av att ligga i soffan och kolla på Bones sex timmar om dagen även om det råkar vara bra. Så, ja. Jag beordrar er härmed att hänga med mig. Varsågoda för tidsfördriv med trevlig person och hennes gnälliga bebis.

2 kommentarer:

  1. Hade vi bott i samma stad hade vi lätt kunna hänga! Tycker också att göra ingenting är överskattat, blir så trÅkigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade ägt! Det skulle vara så kul att ha någon mer kompis med barn, jag har en men det blir inte av att vi träffas så ofta.

      Radera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!