tisdag 31 juli 2012

Fåglar som inte kan flyga och fåglar som kan flyga

Idag fick jag (försenad) (IGEN!) föräldrapenning. Detta firade jag med att betala skitmycket räkningar och beställa två skjortor från Asos.

 

Nu kanske ni undrar om jag gillar stora konstiga fåglar. Det kan jag meddela att jag verkligen gör. Att knölsvanen dessutom är Östergötlands landskapsdjur gör ju inte direkt saken sämre!!! Om pingvinen är landskapsdjur någonstans på sydpolen eller nåt låter jag vara osagt då jag inte har någon som helst aning om detta. Varsågoda för information.

4 kommentarer:

  1. Knölsvaneskjortan är så fantastisk att jag måste gråta en skvätt!

    SvaraRadera
  2. Åh, så himla gulliga ju!

    SvaraRadera
  3. du vet att det finns pingviner i sydafrika va? så jag hoppas verkligen dom är landskapsdjur med!!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!