onsdag 11 juli 2012

Smink? Nej.

Det gick inget vidare att köpa smink. Väl där stod jag med burken i handen och profylaxandades en stund men sket i det till slut. 349 spänn för något så onödigt som smink kändes inte riktigt okej. Får försöka igen om nån vecka.

Istället köpte jag en keps, en tröja och ett par strumpbyxor åt Oswald. Inte för att han behövde dem heller men det känns liksom lite mer försvarbart att lägga pengar på någon annan än sig själv, jag tror jag har ett problem. Nåja han kommer bli sjukt söt i sin keps och matchande tröja och jag hittade faktiskt inte hans kofta när vi gick hemifrån så det var ju bra att han fick en tröja ändå *lever i en lögn*

2 kommentarer:

  1. Om du vill köpa lite billigare grejer så prova Tikei Mineralfoundation! Den är lite billigare och finns i tusen nyanser och man kan beställa prover för 10:-!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ooooh det ska jag nog göra! Beställde prover från Everyday minerals nyss också, så kan jag testa foundations så det står härliga till...

      Radera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!