söndag 15 juli 2012

Lord Niklas kontor

Förhoppningsvis ska vi flytta igen snart. Vi ska byta lägenhet med några grannar två trappor ner som vill ha mindre lägenhet, kändes dumt att inte ta chansen eftersom vi trivs så bra i huset och har så sjukt nära till dagis, campusbuss osv.

Fast egentligen behöver vi väl inte riktigt en trea ännu, Oswald sover ju fortfarande minst halva nätterna i vår säng och behöver inget eget rum. Niklas tyckte vi kunde lösa det genom att göra det andra sovrummet till hans kontor där bara han fick vara. Om jag ville honom något fick jag knacka eller ännu hellre trycka på en sån där liten buzzer och fråga om Lorden har möjlighet att ta emot, hans sambo är här.

Jag måste säga att jag är tveksam till detta.

2 kommentarer:

  1. Jag skulle inte säga nej till ett sådant kontor där man helt enkelt kunde stänga in sin nörd-sambo och hans dator och på så vis slippa höra det hysteriska bankandet på tangentbordet och allt där trista skriket i headsetet ("fear the druid!" "kill him! kill him! kill him!" osv i all oändlighet).

    Vi borde förresten ta och ses!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe! Niklas har sin dator kopplad till TV:n så det där kan jag glömma, men han spelar rätt tyst :)

      Ja det borde vi verkligen ordna! Niklas och jag pratar lite om att åka upp till Stockholm men jag vet inte hur det kommer gå med det...

      Radera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!