onsdag 11 juli 2012

Instagrambilder juni, del 1

Här kommer även lite instagrambilder för er som inte har det och gärna vill hålla er ajour med vad jag har för mig. Mest kollar jag på min unge som ni kanske märker.

 
Oswald iPhonar och Oswald och jag fånar oss i hopp om att charma till oss lekkamrat. Det funkade inte.

Detta är ca det roligaste jag vet, när Oswald sätter sig i sin gåvagn och Niklas kör runt honom i den. Det ser SÅ KUL UT. Om ni inte ser det får ni tro mig på mitt ord det kanske inte gör sig på bild.

En dag när jag skulle ut och springa var det trasigt överallt kändes det som.

Dock även fint.

 
Fjantunge!

 
Vi var i Mjölby på konsert, Oswald sov dock mest.

 
Oswalds födelsedag firades med gungande i Folkparken och påhäls av farmor och mormor och morfar.

Dagen därpå hade vi även ett lite större kalas, jättekul att det kom så mycket folk!

 
Jag firade kalaset med att ta en öl på uteservering för första gången på en miljon år. Det var också trevligt. Andra bilden är på min lillebrors band när de spelade i det värsta ösregnet jag haft oturen att vara utomhus i någonsin.

 
Landet och trött lantisunge.

 
Sovare och vaken bilunge.

 
Bilunge på väg hem och mellanmålsunge efter hemkomst.

Hemma hade även hunden tillagat kaninen i ugnen.

2 kommentarer:

  1. Elvira/YOUR-YOUTH11 juli 2012 13:35

    Åh, gåvagnskörning... Vill minnas att jag körde min lillasyster så när vi var små. Billigt och bra nöje! :D

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!