torsdag 12 juli 2012

Uhu-uhu *prfffffffff*

Idag kom antagningsbeskeden så nu är jag lite misspepp igen. Ville inte skriva om det på bloggen innan eftersom jag var ganska säker på att jag inte skulle komma in men när besvikelsen slår till är det ändå jävligt svårt att hålla käften har jag märkt. Jag hade sökt till logopedprogrammet men kom inte in så jag fortsätter väl på lärarbanan. Ska dock göra högskoleprovet så får vi se hur det går och om det kan vara en annan väg.

Annars då? Jo Oswald har blivit värsta härmapan. Han härmar nästan allt man säger, framförallt nu när jag har varit förkyld - när jag snyter mig gör han pruttljud och när jag hostar formar han munnen till världens minsta O och bah "uhu-uhu". Sjukt gulligt. Lite jobbigt dock när man ligger och hostar upp lungorna mitt i natten och han sätter sig upp, "uhu-uhu!" och så största flinet ever på det. Skitunge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!