måndag 20 augusti 2012

Back to school

Idag är jag i skolan. Jag har börjat kursen svenska språket 2 och ska börja med att läsa fonetik. ÄLSK på det! Vi ska ha lärarledda lektioner nästan varje dag, plugga in en massa fakta och sen skriva en salstenta på det. Ingen hemtenta, inga analyser att skriva. Inga jävla egna slutsatser och teorier, inget eget tänkande typ, bara fakta.

SÅ JÄVLA SKÖNT! Låter väl konstigt men jag är så sjuuukt trött på att behöva sätta ord på mina tankar och funderingar, jag tycker det ska bli så skönt att börja terminen med lite gammalt hederligt plugg.

Annars gick jag mest och störde mig på jobbiga studenter som höll på med nollespex.


Och så en obligatorisk toabild! Finnen som ser ut som ett kastmärke är högsta mode denna hösttermin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!