torsdag 23 augusti 2012

Hej hej knäpp

Igår var jag i Linköping och sa hej då till Kajsa, som ska flytta till Bergen och gå på konsthögskola. Så himla bra för hon är superduktig och det kommer säkert bli jättegivande och bra, men om jag får vara lite självisk så är det himla dumt att hon flyttar för jag kommer sakna henne så himla mycket.

Vi räknade ut igår att vi har känt varandra i åtta freaking år, vilket väl innebär att vi har varit kompisar i sju och ett halvt typ. Hon och Fanny är mina absolut bästa vänner och nu kommer båda två vara sånna som man träffar ibland bara. När de kommer hem och hälsar på på sommar och jul. Om det hinns med, det är ju så många att träffa och jag har ju andra grejer som måste göras nu.

Kajsa och jag har druckit fulvin och Explorer när vi var sjutton, dansat till Håkan i säkert flera dygn om man slår samman all tiden, tjutit, skrattat (det manliga skrattet), åkt på små utflykter och resor, tjuvrökt i skogar och på åkrar, smugglat med oss jäger på skolutflykter, givit boktips, diskuterat viktiga och oviktiga frågor... Alla andra har flyttat iväg åt olika håll och nu flyttar Kajsa också. Jag kommer sakna dig så jävla mycket Kaj.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!