måndag 20 augusti 2012

Fuck you overallstudent, jag stampar på dina pilotglajjer och visar du minsta tecken på spex headbuttar jag dig jag lovar

På mitt universitets hemsida ligger det även en massa bloggar. De finns där för att potentiella studenter ska kunna följa studentlivet och bli peppade på att plugga så de får gå i overall och störa vanliga hederliga medborgare. Antar jag. I alla fall, jag läste en jävligt käck studentblogg och kände att hallå LiU ska ni inte anlita mig till att blogga för er?! Kan ju vara schysst för andra deadbeats till småbarnsföräldrar att se att man faktiskt kan plugga och ha unge samtidigt till exempel? Plus att jag inte är sådär äckligt käck att jag skrämmer bort den bittrare delen av de potentiella plugghästarna.

Sen kom jag på att jag 1. inte deltar i några som helst studentiga aktiviteter mer än de som faktiskt har med skolarbete att göra och 2. hatar studenter samt 3. de få gånger jag bloggar om studentliv skriver jag oftast om hur mycket jag hatar andra studenter.

Såatteh. Tror inte det skulle vara så bra reklam kanske.

Jag och senaste tillskottet i studentlitteraturen, Allmän och svensk fonetik av Claes-Christian Elert. Bitches osv, vet ej hur man spegelvänder bilder, så gangsta är jag.

5 kommentarer:

  1. Så himla puckad grej att jag inte känt dig längre än jag gjort asså…!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är tur att du tar igen det nu!

      Radera
  2. LIU MÅSTE NAPPA PÅ DETTA! Gud kan du inte flytta till Malmö så vi kan hata ihop! Tror vi hade hatat så bra ihop! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha det hade varit nåt det! Dock ska vi faktiskt göra en familjeutflykt till Malmö om en månad typ, Niklas ska gå på en spelning och då ska vi passa på att hälsa på min syrra också.

      Radera
  3. Ulrika Reinholdsson21 augusti 2012 09:18

    Morgontrött som tusan, men du får mig att skratta högt!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!