torsdag 23 augusti 2012

God jävla morgon.

Man kunde ju tro att man ska bli piggare andra dagen man går upp okristligt tidigt (speciellt som jag gick och la mig tjugo över nio) men icke. Vid tretiden vaknade Oswald och kunde inte bestämma sig för hur han ville ligga och sova. Skulle han ligga med huvudet i min armhåla? På mage på min mage med ett knä rakt på min urinblåsa? Med en fot i min näsa? Vid fyratiden bestämde han sig för med huvudet på min mage och fötterna nästan på Niklas mage. Det kändes som om jag bara hann blunda i tre sekunder så ringde klockan. Blä.

God morgon. As.

2 kommentarer:

  1. Förlåt, men blir så HIMLA opepp på att börja plugga nu igen. Haha. Vill ha sommarlov för alltid :(

    SvaraRadera
  2. Fast det kommer ju bli kul. Det ÄR ju kul att plugga!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!