onsdag 15 augusti 2012

Instagram juli, del 1

Jag kom ju på att jag skulle lägga upp instagrambilder på bloggen, sen ångrade jag mig och tänkte att ni som följer mig där kanske tycker det skulle bli dötjatigt men sen ångrade jag mig igen nu. Eftersom jag gillar att kolla på mina instagrambilder helt enkelt.

Så här kommer lite bilder från juli.

Jävligt black metal kyrka i Lönnsås där Oswald och jag var på utflykt med min faster, syster och farmors bror.

 
En av gammelmorbrors påfåglar, Oswald och Niklas på Färgaregården.

  
Blommorna från min farmors begravning, en väldigt hunkig bebis.

Oswald  BUPP-ar Malin på näsan.

   
Oswald lärde sig klappa, sen mekade han under soffbordet.

 
Jag får aldrig vara ifred, mitt blingiga Kissie-skal. Nu har jag dock köpt ett nytt som jag nog måste visa er endera dagen p.g.a. bäst!

Jag städade skohyllan. Oswald ostädade skohyllan.

 

 

 Alla bah tog kort på antagning och "JAG KOM IIIIN JEEEEJ". Jag bah "32:e reserv. Kuk.". Nu är jag dock 10:e reserv, vet inte riktigt vad det betyder ens dock...

 
 Oswald käkar välling. Jag som sjutton igen typ, vilken grej.

 
Hängde med Hannes och Emelie när de var bakis. Hannes är Daredevil på bakfyllan tydligen. 

Balkongfika! Snart flyttar vi ifrån bästiga utsikten, trist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!