torsdag 30 augusti 2012

Flyttad

Nu kanske ni känner att nu har hon allt varit tyst bra länge, är bloggen död nu igen? Svaret är NEJ! Med stora bokstäver. Jag har bara börjat skolan (igen) och flyttpackat och i dag även flyttat. Blir inte så himla mycket tid över till blogg då. Nu har vi flyttat hela två trappor ner och än så länge är vi supernöjda. Flytten gick sjukt bra och smidigt tack vare snälla kompisar och familjemedlemmar som hjälpte till samt faktiskt en hel del smart förberedande från undertecknad.

Än så länge är bara köket uppackat och vi ska få lite mer möbler som jag ärvt av min farmor, men så snart vi är lite mer klara ska ni få se bilder. Jag har även claimat vår walk in-closet och gjort den till ett garderobskontor där man kan sitta och fippla med datorn omgiven av sina bästa kläder. Sjukt smart tycker jag nu, antagligen inte så himla praktiskt i längden dock. Vi får se hur det går, hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Jag skulle egentligen kommentera det där superbra inlägget där du pratar om saker man inte visste och gånger när man har varit skitkorkad men jag hittar det inte utan tänkte i stället dela med mig av mitt bästa blonde-moment (trots att jag är långt ifrån blond) här:

    En gång flög det in en geting i lägenheten och eftersom det är Daniels jobb att skydda sin familj mot sådana vidunder och han inte var hemma så blev jag SKITNÖJD när den flög in i badrummet, för då kunde jag stänga dörren dit in och då "skulle den så småningom dö av SYREBRIST". Alltså, hur små lungor har en geting? Har dom ens lungor? Hur mycket luft finns det inte i ett badrum som dessutom har ventilation? HUR JÄVLA KORKAD ÄR JAG INTE?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha bäst! Hoppas du inte sitter på toa för länge, så du kvävs :(

      Radera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!