tisdag 21 augusti 2012

Oswalds första skor

Igår köpte jag Oswalds första par riktiga skor. Jag har dock ett problem med detta. De är groteskt fula.

Jag tycker ju att det är kul med fina kläder och sådär, inget konstigt med det. Men lika mycket som jag gillar fina skor så HATAR jag fula skor! Det är skittöntigt jag vet, men jag fick på riktigt lite ångest när jag skulle köpa Oswalds skor för att de är så jävla praktiska, sportiga och fula. Dessvärre har han dock väldigt knubbiga fötter vilket gör att inga andra skor han provat har passat, passar de på höjden är de för långa och passar de på längden är de för trånga.


Håhåjaja, vilket i-landsproblem. Men jag är lite orolig för att Oswald ska växa upp till en praktisk tekfacksstudent med grå funktionsbyxor som man i en enkel handvändning medelst dragkedja kan förvandla till shorts, bärandes på en grå ryggsäck med nätfack för vattenflaskan och grå gympaskor med dragskostängning på fötterna. Blir helt gråtfärdig bara jag tänker på det.

7 kommentarer:

  1. HAHA. Gympaskor med dragskostängning asså, så jävla fult! Hatar också såna praktiska kläder & människor. Typ fotriktiga sandaler och sånt, sjukt fult!

    Men jag tyckte Oswalds skor var rätt söta! Iofs är alla bebisgrejer söta, haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hade ju faktiskt kunnat vara mycket värre tror jag.

      Radera
  2. Elvira/YOUR-YOUTH21 augusti 2012 09:44

    Haha åh, kan riktigt se det framför mig, hur han strosar runt på typ Chalmers i superfunktionell outfit och mäter vattenbrunnar... MEN! Det kommer inte hända, shit, inte med en mamma med stil! Det är jag säker på. Redan nu är han ju jättecool! Förutom skorna då kanske... Äsch, haha!


    SvaraRadera
  3. haha jag älskar det här inlägget!

    SvaraRadera
  4. Men asså du måste tänka positivt. Vid det laget kommer ju såna outfits va värsta retro!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!