måndag 5 mars 2012

Idaug

Idag har jag gått i skolan och skolkat från en föreläsning som verkade meningslös. Hade skitbråttom till campusbussen och glömde lunchlåda, temugg och bok hemma. Men jag hann med bussen i alla fall så det var ju alltid nåt.

Jag. Suddig. Det var för kallt så jag fick ha tjockstrumpor över som kliade hela dagen.

Två företeelser jag gillar: Oswald och Wallmans. Niklas ville inte vara med för jag sa att han tog fula bilder på mig, han hämnades således genom att säga att jag tog fula foton på honom och kliva ur bilden.

1 kommentar:

  1. haha en ensam stackars oswald utanför sibylla, skrattade lite :D tänker att han himlar med ögonen åt sina knäppa föräldrar! <3

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!