söndag 4 mars 2012

Ny blogg nya tag. Kanske.

Hej hej, välkomna hit! Det är inte riktigt som vi är vana vid men jag tycker nog det är bättre på många sätt. Designen är ju inte alls lika fin som på gamla Vladimir Brusilov-bloggen eftersom jag fått försöka knåpa själv. Den gamla designen av Karin kommer jag sakna men det var några smågrejer jag hade velat ändra och det klarade jag inte ut själv, så nu fick det bli sisomsåhär! Det gamla namnet var dessutom ganska hopplöst eftersom det dels var svårstavat och dessutom felstavat. Så nu får det vara Ljuva Julia lite ironiskt sådär. Lättare att stava i alla fall. Om något ser konstigt ut kan ni väl hojta till, jag har inte kollat designen i någon annan dator och har ganska hög upplösning här tror jag så det kan hända att det ser konstigt ut om man har lägre. Säg till bah.

5 kommentarer:

  1. Men är det samma blogg? Alla inlägg finns ju här? Jag fattar inte. Vad händer?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, har lyckats importera alla gamla inlägg så det ska vara typ som vanligt fast större bilder. Typ.

      Radera
  2. Tycker det va jättefin design! Orkar aldrig fixa med sånt, tänker att det är mina fantastiska inlägg som lockar, hehe. Måste fixa lite nu ned bloggen känner jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Haha ja eller hur, jag har haft samma design i två år eller nåt men på senaste tiden har jag börjat störa mig på att bilderna är så små så det fick bli såhär. Tycker bloggers "nya" version (jag hade inte uppdaterat eftersom jag var rädd att jag inte skulle gilla den...) är skitbra när man ska fixa designen, mycket enklare.

      Radera
  3. Ulrika Reinholdsson5 mars 2012 20:04

    Fint!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!