fredag 16 mars 2012

Om att ha med meningen "Om ett träd faller över en blogg med noll besökare, låter det då?" i en hemtenta

Som jag nämnde häromdagen så håller jag på och skriver en hemtenta just nu. Den är vad man i allmänhet brukar kalla ganska jäkla tråkig. Tyckte jag tills för en stund sedan då jag insåg att min kanske i allmänhet rätt värdelösa kunskap om bloggar och bloggande går att applicera på en fråga om teknikens och då framförallt datorers inverkan på människors skrivande. TJOHEJ sa jag och skrev tre handskrivna sidor på en halvtimme. Häromdagen satt jag och tragglade en hel dag för att få ihop fem. Så nu blir det kanske klart i tid ändå, hurra för mig!

Hur nöjd min föreläsare blir är oklart. Men han får tåla't.

1 kommentar:

  1. Ulrika Reinholdsson16 mars 2012 11:25

    Gräv där du står! Funkar alltid. Heja dig och ha nu en riktigt fin helg!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!