torsdag 15 mars 2012

Toalettmarodören

Niklas och jag tittar på Lyxfällan. Det är ett yngre par med en liten son som är med. Pappan är tatuerad på armarna, stora tribals över hela underarmarna.

Niklas: Stackars unge, växa upp med de där ligisterna!
Jag: Vaddå, är man ligist bara för att man är dålig på att hålla reda på sin ekonomi nu?
Niklas: Ameh, det ser du väl på tatueringarna!
Jag: Äh... Vaddå jag är ju tatuerad, är jag också ligist eller?
Niklas: ...
Jag: Nå?
Niklas: Ibland kanske.
Jag: Jaha, närdådå?
Niklas: När du hoggar toan.

4 kommentarer:

  1. Känns ganska tryggt att man är ligist om man är länge på toaletten, bra standard att jämföra med. Det kunde ju varit värre liksom. /Ida

    SvaraRadera
  2. Jag dog precis skratt-döden.

    SvaraRadera
  3. hahahaha! jag vill höja ett varnande finger för att låta barn växa upp med en fördomsfull förälder dock ;)

    SvaraRadera
  4. Ulrika Reinholdsson15 mars 2012 22:27

    Kajsa och jag säger att ni är jordens sötaste par!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!