fredag 16 mars 2012

Makarongerna är tillbaka

Idag firar Niklas och jag årsdag! Jag har inte så stor erfarenhet av sådant firande eftersom jag tidigare i regel varit tillsammans med personer som antingen a) inte bryr sig eller b) förresten omöjligt kan komma ihåg sådant. Eftersom jag var dögravid vid förhållandets tillkomst och en smula förvirrad hade jag inte  en aning om vilket datum det var. Niklas blev dessutom så förolämpad när jag frågade att han vägrade tala om det för mig. Därför inhandlade jag en present i slutet av januari för säkerhets skull för att ha något att ta till om jag fick en årsdagsöverraskning hux flux. Sedan gjorde jag förstås lite efterforskningar och kom fram till att antingen skulle det vara idag eller imorgon och eftersom jag hatar att vänta så fick Niklas House of Leaves av mig idag! Vi får se om han gillar den, av beskrivningen jag fått av lite kurskamrater verkar den likna ett tv-spel Niklas gillar så det borde bli bra.

Själv fick jag två grejer jag önskade mig, nämligen randiga sugrör från Lagerhaus och en låda makaronger! Skitmånga med pistagesmak, pistagemakaronger råkar vara bland det godaste jag vet. Jag blev nästan lite besviken när jag smakade makaronger första gången eftersom det var så hypat i bloggvärlden och jag ställt in mig på att dissa det. Och så var det dögott. Tusan.

DSC_3145
Tyvärr hann vi ta varsinn innan bilden togs. Nu har jag ätit tre (fick lådan för tio minuter sen ungefär) och börjar må illa. Ska nog gömma den för mig själv och laga lunch istället...

3 kommentarer:

  1. Ha hahahhahahaha! PRECIS SÅ är jag! Kan inte låta blir att slänga mig över något och smaka... och sen kommer jag på... Fuck! Jag skulle ju ta en bild till bloooooggen!

    Så kul! GRATTIS på ettårsdagen!

    SvaraRadera
  2. Ulrika Reinholdsson16 mars 2012 12:54

    Grattis, grattis söta du och söta ni!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!