tisdag 6 mars 2012

An instructional video on how to make sausages!

Och apropå Seinfeld. Förut pluggade min vän Kajsa på LiU i Norrköping, vars campus ligger två kvarter från där Niklas, Oswald och jag bor. Därför brukade Kajsa passa på att komma hem till oss på lunchen ibland och äta hos oss och nån gång hade hon även med sig sin klasskompis Johannes. Jag tyckte det var supertrevligt men Niklas var lite mer tveksam.

"En vacker dag", sa han. "En vacker dag kommer du komma hem och finner att Kajsa och Johannes står i vårt kök och gör korv!"


2 kommentarer:

  1. Hahahaha, det här är fortfarande det roligaste någonsin, jag önskar att jag och Johannes kan make this come true! (fast utan kött då)

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!